Warunki biznesowe
OGÓLNE WARUNKI
Niniejsze warunki mają zastosowanie do zakupów w sklepie internetowym www.oholsamoderne.sk, który jest obsługiwany przez firmę BEZŽILETKY, s.r.o. , ulica i numer domu: Plavisko 2212/22, kod pocztowy: 03401, miasto: Ružomberok, NIP: 52591549, NIP 2121092655: , e-mail: info@bezzyletki.pl.
Warunki są częścią umowy kupna-sprzedaży zawartej między sprzedającym z jednej strony a kupującym z drugiej strony. Wszystkie stosunki umowne są zawierane zgodnie z porządkiem prawnym Republiki Słowackiej. W przypadku, gdy stroną umowy jest Konsument, stosunki nieuregulowane niniejszym regulaminem reguluje ustawa Dz. 40/1964 Dz.U., Kodeks cywilny, ustawa nr. 250/2007 Dz.U., o ochronie konsumentów, ustawa nr. nr 102/2014 o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług 22/2004 Kol. o handlu elektronicznym, wszystkie w aktualnej wersji.
Definicje
Umowa konsumencka to każda umowa, niezależnie od formy prawnej, którą dostawca zawiera z konsumentem.
Dostawca (sprzedawca) to osoba, która zawierając i wykonując umowę konsumencką działa w zakresie swojej działalności gospodarczej lub innej działalności gospodarczej.
Kupujący – konsument to osoba fizyczna lub prawna, która nabywa produkty lub korzysta z usług na własny użytek lub na potrzeby członków swojego gospodarstwa domowego.
Kupującym - przedsiębiorcą jest osoba prawna lub osoba fizyczna - przedsiębiorca, który działając w ramach swojej działalności gospodarczej lub innej działalności gospodarczej nabywa produkty lub korzysta z usług dla celów swojej działalności gospodarczej poprzez ich odsprzedaż lub obrót nimi.
Dostawcą jest firma Zásielkovňa s. R. z oo, z siedzibą Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava, REGON: 48136999, zarejestrowana w rejestrze handlowym Sądu Rejonowego Bratislava I, dział: Sro, numer wpisu: 105158/B oraz spółka Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9975 99, Banská Bystrica 1, ID: 36631124.
Zamówienie i zawarcie umowy kupna-sprzedaży
Kupujący dokonuje wyboru towaru na podstawie aktualnej oferty zamieszczonej na stronie internetowej www.oholsamoderne.sk, potwierdza ten wybór klikając przycisk „Kupuję”, wypełnia formularz zamówienia (e-mail, w przypadku zakupu towaru adres dostawy), wybiera ilość produktów (lub określa parametry produktu) oraz wybiera formę płatności (za pobraniem, przelew, gotówka)
Zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.oholsamoderne.sk są wiążące. Wysyłając zamówienie, kupujący potwierdza aktywnym kliknięciem, że zapoznał się i zgadza się z niniejszymi warunkami.
Propozycją zawarcia umowy jest umieszczenie oferowanego towaru na stronie internetowej www.oholsamoderne.sk. Umowa zostaje zawarta poprzez wysłanie zamówienia przez kupującego i przyjęcie zamówienia przez sprzedającego. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi tę akceptację na adres e-mail kupującego, ale potwierdzenie to nie ma wpływu na zawarcie umowy kupna-sprzedaży. Tak zawartej umowy nie można jednostronnie zmienić.
Informacje o poszczególnych krokach prowadzących do zawarcia umowy wynikają z niniejszego regulaminu, a kupujący zawsze ma możliwość sprawdzenia lub poprawienia zamówienia przed jego wysłaniem.
Umowa zawierana jest w języku słowackim, jeżeli okoliczności po stronie sprzedającego lub kupującego nie stoją temu na przeszkodzie, istnieje możliwość zawarcia umowy w innym, zrozumiałym dla obu stron, języku.
Wraz z towarem operator dostarcza kupującemu wszystkie istotne dokumenty dotyczące towaru: fakturę (dokument podatkowy) lub karta gwarancyjna (jeśli producent ją dostarczy).
Kupujący może anulować zamówienie e-mailem lub telefonicznie. Aby anulować zamówienie, należy napisać prośbę na adres info@bezzyletki.pl.
Cene
Cene posameznih izdelkov so končne - brez DDV. Potrošnik ima možnost, da se seznani z obdobjem, v katerem je prodajalec zavezan s svojo ponudbo, vključno s ceno.
Končna cena je navedena v naročilnici tik pred pošiljanjem naročila, je dokončna in vključuje vse druge stroške (embalaža, poštnina ...), ki jih mora potrošnik plačati za pridobitev izdelka. Prodajalec te cene ne more enostransko spremeniti.
Pogoji dostave
Blago, ki je na zalogi, se odpošlje najpozneje v petih dneh. Blago, ki ga ni na zalogi, je vedno označeno z oznako "NA ZALOGI", razpoložljivost pa preverite tako, da pošljete e-pošto na naslov info@bezzyletki.pl. . Rok dobave blaga, ki ni na zalogi, vendar je na voljo, je največ 30 dni, v zelo redkih primerih se lahko dogovorimo za daljši rok dobave.
Blago se odpošlje:
1. Preko podjetja Zásielkovňa s. r. o.
Obračunamo poštnino v višini 1,90 Eur.
Plačilni pogoji
Kupnino plača kupec upravljavcu:
- Naročilnica: po povzetju (doplačilo +0,60 Eur k nakupni ceni)
ali
2. Po slovaški pošti
Poštnina se zaračuna po stopnji:
Slovaška pošta - položnica na pošti 1,95 €
Slovaška pošta - dostava na naslov 3,70 €
Plačilni pogoji
Kupec plača kupnino upravljavcu:
- po povzetju (doplačilo +1,10 EUR k nakupni ceni)
- z bančnim nakazilom na račun (BREZPLAČNO)
številka računa:
IBAN: SK41 0200 0000 0041 7672 0851
BIC - SWIFT: SUBASKBX
SWIFT: SUBASKBX
Variabilni simbol: številka vašega naročila
Gwarancja, list gwarancyjny
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się od momentu wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli na sprzedawanym przedmiocie oznaczony jest okres użytkowania, jego anulowanie lub załączona instrukcja, dzień gwarancji nie kończy się przed upływem tego terminu.
Na żądanie kupującego musi on dostarczyć formę pisemną (karta gwarancyjna). Jeżeli charakter sprawy na to pozwala, wystawić dowód zakupu w postaci karty gwarancyjnej.
Karta gwarancyjna zawiera opis sprzedawcy (imię i nazwisko, nazwę handlową lub nazwę sprzedawcy, jego siedzibę lub miasto podporządkowania), gwarancję, jej zakres i warunki, datę gwarancji oraz wezwanie do zapłaty za kartę gwarancyjną . Jeżeli karta gwarancyjna spełnia wszystkie wymagania, nie powoduje to utraty gwarancji.
Deklarując w liście gwarancyjnym wystawionym przez kupującego lub w ogłoszeniu, może zastosować gwarancję wykraczającą poza zakres gwarancji gwarancyjnej, warunki i zakres gwarancji zgodny z gwarancją w liście gwarancyjnym.
Gwarancja nie obejmuje normalnych potrzeb, uszkodzeń mechanicznych itp.
Zgodność z umową kupna
Rzecz sprzedawana musi być mało poszukiwana, podlegać obowiązującym przepisom ustalonym co do jakości, ilości, ilości lub jednorodności oraz musi być wolna od wad, odpowiadać normom technicznym. Konieczne jest zachowanie ich osobistej prawdy podczas używania rzeczy, wynajmowanie ich takimi, jakimi są, zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami lub są one modyfikowane przez normę techniczną, konieczne jest, aby kupujący był ich świadomy i być może mówię o ogólnie znana prawda. Jeżeli nie spełni tego obowiązku, jest zobowiązany do naprawienia szkody, która po nim zniknęła.
Przejęcie towaru
Kupujący powinien wcześniej sprawdzić integralność zastrzeżenia, czy ogród nie wykazuje widocznych oznak rozkładu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół/protokół uszkodzenia z przedstawicielem dostawcy; Na podstawie zarejestrowanego dowodu dostawy kupujący może zmienić zamówiony towar i opłacić reklamację towaru sprzedającego. W przypadku stwierdzenia przez kupującego zauważenia lub innych nieprawidłowości przed odebraniem przesyłki, jest on zobowiązany zawiadomić o tym sprzedającego. Jeśli tego nie zrobi, roszczenia z tytułu reklamowanych wad będą mu przysługiwały tylko wtedy, gdy udowodni, że towar miał już te wady w momencie odbioru.
W przypadku uszkodzenia przesyłki kupujący nie przejmie towaru, a protokół z firmą kurierską.
Reklamacja i jej zastosowanie
Sprzedawca odpowiada za wady, które rzecz sprzedana posiadała w chwili przejęcia jej przez kupującego.
Jeżeli jest to wada, którą można usunąć, kupujący ma prawo do jej bezpłatnego, terminowego i należytego usunięcia. Sprzedawca jest obowiązany usunąć wadę bez zbędnej zwłoki. Kupujący może zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy, a jeżeli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany części, jeżeli nie wiąże się to dla sprzedawcy z nadmiernymi kosztami w stosunku do ceny rzeczy towarów lub wagi wady. Sprzedawca może zawsze zamiast usunięcia wady wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad, jeżeli nie nastręcza to kupującemu poważnych trudności.
Jeżeli jest to wada nieusuwalna i uniemożliwiająca prawidłowe używanie rzeczy jako wolnej od wad, kupujący ma prawo do wymiany rzeczy lub odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, jeśli wady można usunąć, ale jeśli kupujący nie może prawidłowo korzystać z rzeczy z powodu ponownego pojawienia się wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad. W przypadku innych nieodwracalnych wad kupujący ma prawo do rozsądnej zniżki od ceny przedmiotu.
Sprzedawca jest zobowiązany do ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, w sprawach skomplikowanych nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji, w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy wymagana jest kompleksowa ocena techniczna stanu produktu lub usługi wymagany, nie później niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Po ustaleniu sposobu rozpatrzenia reklamacji, reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, w uzasadnionych przypadkach reklamacja może zostać rozpatrzona w późniejszym terminie; jednakże rozpatrzenie reklamacji nie może trwać dłużej niż 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Po upływie terminu na rozpatrzenie reklamacji Konsument ma prawo odstąpienia od umowy lub ma prawo do wymiany towaru na nowy. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie reklamacji i wydaje ją Konsumentowi. Wyda go jednak najpóźniej wraz z dokumentem dotyczącym rozpatrzenia reklamacji.
Do okresu gwarancji nie wlicza się czasu od skorzystania z prawa z tytułu odpowiedzialności za wady do zakończenia procedury reklamacyjnej (dostawy naprawionego produktu, pisemnego wezwania do przejęcia wykonania lub jego uzasadnionego odrzucenia). W przypadku wymiany towaru na nowy, nowy okres gwarancji biegnie od dnia jego otrzymania.
Gdy konsument zgłosi reklamację w ciągu pierwszych 12 miesięcy od zakupu, sprzedawca może rozpatrzyć reklamację odrzucając ją tylko na podstawie pisemnej oceny eksperta; niezależnie od wyniku ekspertyzy konsument nie może zostać obciążony kosztami ekspertyzy ani innymi kosztami związanymi z oceną biegłego.
Gdy konsument zgłosi reklamację w ciągu pierwszych 12 miesięcy od zakupu, sprzedawca może rozpatrzyć reklamację odrzucając ją tylko na podstawie pisemnej oceny eksperta; niezależnie od wyniku ekspertyzy konsument nie może zostać obciążony kosztami ekspertyzy ani innymi kosztami związanymi z oceną biegłego.
W przypadku złożenia przez konsumenta reklamacji po upływie 12 miesięcy od zakupu, gdy sprzedawca ją odrzucił, sprzedawca ma obowiązek wskazać w dokumencie dotyczącym złożenia reklamacji, do kogo konsument może przesłać produkt do ekspertyzy. W przypadku przesłania produktu do oceny rzeczoznawcy wskazanej osobie koszty oceny rzeczoznawcy, jak również wszelkie inne koszty z tym związane ponosi sprzedawca, niezależnie od wyniku oceny rzeczoznawcy. Jeżeli konsument udowodni odpowiedzialność sprzedawcy za wadę poprzez fachową ocenę, może ponownie złożyć reklamację. Okres gwarancji nie wygasa w trakcie wykonywania ekspertyzy. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Konsumentowi w ciągu 14 dni od dnia ponownego rozpatrzenia reklamacji wszystkie koszty poniesione na dokonanie ekspertyzy, jak również wszystkie koszty z tym związane celowo poniesione. Ponowne roszczenie nie może zostać odrzucone.
Sprzedawca ma obowiązek doręczyć Konsumentowi potwierdzenie przyjęcia reklamacji niezwłocznie, jeżeli doręczenie potwierdzenia nie jest możliwe niezwłocznie, musi zostać dostarczone bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak wraz z dokumentem reklamacji; potwierdzenie złożenia reklamacji nie jest wymagane, jeżeli konsument ma możliwość wykazania złożenia reklamacji w inny sposób.
W przypadku reklamacji Konsument informuje Sprzedawcę o reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (w celu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji) i przesyła towar zapakowany w opakowanie nadające się do transportu wraz z opisem wady oraz kopią dowód zakupu (lub list gwarancyjny, jeśli został wystawiony) na adres sprzedawcy:
BEZŽILETY, s.r.o., Plavisko 2212/22, 03401 Ružomberok
e-mail: info@oholsamoderne.sk
tel. kontakt: +421 905 804 169
Kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów poniesionych w związku z wykonywaniem uprawnień z tytułu odpowiedzialności za wady.
Jeżeli Konsument nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki Sprzedawca rozpatrzył jego reklamację lub uważa, że Sprzedawca naruszył jego prawa, ma możliwość zwrócenia się do Sprzedawcy z prośbą o dokonanie korekty. Jeżeli Sprzedawca ustosunkuje się negatywnie do żądania sprostowania lub nie ustosunkuje się do niego w terminie 30 dni od dnia jego wysłania, Konsument ma prawo złożyć propozycję rozpoczęcia alternatywnego rozwiązania jego sporu zgodnie z postanowieniami § 12 ustawy nr. 391/2015 Kol. o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów konsumenckich oraz o zmianie niektórych ustaw. Podmiotem właściwym do alternatywnego rozstrzygania sporów konsumenckich ze sprzedawcą BEZŽILETKY, s.r.o. jest [Słowacka Inspekcja Handlowa / Urząd Regulacji Branży Sieciowej / Urząd Regulacji Komunikacji Elektronicznej i Usług Pocztowych] lub inny właściwy upoważniony podmiot prawny wpisany na listę alternatywnych podmiotów rozstrzygających spory,
Inspektorat SOI dla Kraju Żylińskiego
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Departament Nadzoru
tel. NIE. 041/7632 130
041/7632 139
nr faksu 041/7632 139
(lista jest dostępna na stronie http://www.mhsr.sk); Konsument ma prawo wyboru, do którego z wymienionych podmiotów alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich się zwróci. Konsument może skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów dostępnej na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/ w celu złożenia propozycji alternatywnego rozwiązania sporu.
Odstąpienie od umowy
1. Jeżeli sprzedający nie może wywiązać się ze swoich zobowiązań wynikających z umowy kupna-sprzedaży z powodu wyprzedania zapasów, niedostępności towaru lub jeżeli producent, importer lub dostawca towaru uzgodnionego w umowie kupna przerwał produkcję lub poważnie doprowadził do zmian, które uniemożliwiły Sprzedającemu wypełnienie zobowiązań wynikających z umowy kupna-sprzedaży lub z powodu działania siły wyższej, lub jeśli nawet po dołożeniu wszelkich starań, jakich można od niego wymagać, nie jest w stanie dostarczyć towaru do klienta w terminie określonym niniejszymi warunkami lub po cenie określonej w zamówieniu, sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie kupującego i jednocześnie jest zobowiązany zaoferować kupującemu alternatywne świadczenie lub możliwość kupującego do odstąpienia od umowy kupna (anulowania zamówienia). W przypadku, gdy kupujący odstąpi od umowy kupna-sprzedaży z przyczyn podanych w niniejszym punkcie niniejszych reklamacji i warunków, sprzedający jest zobowiązany do zwrotu kupującemu wpłaconej już zaliczki na towar uzgodniony w umowie kupna-sprzedaży w terminie 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy przelewem na konto wskazane przez kupującego.
2. Na podstawie ustawy nr. 102/2014 Kol. o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa oraz o zmianie niektórych ustaw (dalej „Ustawa”) zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 7 i nast. prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Jeżeli przedmiotem umowy kupna-sprzedaży jest dostawa towaru, konsument ma prawo odstąpić od umowy jeszcze przed dostarczeniem towaru.
3. Jeżeli Konsument chce skorzystać z tego prawa, Konsument jest zobowiązany osobiście dostarczyć pisemne odstąpienie od umowy sprzedaży najpóźniej w ostatnim dniu wskazanego terminu na adres kontaktowy Sprzedawcy lub przekazać to odstąpienie transportem pocztowym nie później niż w ostatnim dniu terminu na adres wskazany w kontaktach. Po poinformowaniu o odstąpieniu od umowy Konsument ma obowiązek osobiście przesłać lub dostarczyć przedmiot umowy, od której odstępuje wraz z całą dokumentacją – m.in. oryginał faktury, instrukcje i inną dokumentację dotyczącą towarów, które zostały mu dostarczone wraz z towarami, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy (§10 ust. 1 ustawy). Zalecamy, aby kupujący sporządzili kopię faktury na własny użytek i przesłali towar listem poleconym oraz przesyłką ubezpieczoną. Odstąpienie od umowy kupujący musi złożyć na piśmie w sposób nie pozostawiający wątpliwości co do odstąpienia od umowy lub w formie zapisu na innym trwałym nośniku.
4. Odstąpienie od umowy kupna zgodnie z poprzednim punktem niniejszych warunków handlowych i reklamacyjnych musi zawierać dane: w szczególności oznaczenie kupującego (imię i nazwisko), numer i datę zamówienia, dokładną specyfikację towaru , sposób, w jaki sprzedawca powinien zwrócić otrzymaną już płatność, w szczególności numer konta i/lub adres pocztowy kupującego.
5. Nie wysyłaj do nas towaru za pobraniem, taki towar nie zostanie przyjęty.
6. Operator sklepu internetowego zwróci dokonaną zapłatę za towar/usługę wraz z kosztami transportu zgodnie z ust. §9 ust. 3) Ustawa nr. 102/2014 Kol. a także wyraźnie poniesionych kosztów zamówienia towaru w terminie 14 dni od dnia doręczenia odstąpienia od umowy, ale nie musi on zwrócić tych pieniędzy przed wydaniem mu towaru albo Konsument nie udowodni, że towar został wysłany, nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy Konsumentowi przysługuje zwrot kosztów za najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę
7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towarów i usług określonych w §7 ust. 6 liter a) do l) ustawy nr. 102/2014. Z.z., których przedmiotem są:
- sprzedaż towaru wykonanego według szczególnych wymagań konsumenta, towaru wykonanego na miarę lub towaru przeznaczonego specjalnie dla jednego konsumenta,
8. Konsument ponosi zmniejszenie wartości towaru, które było spowodowane korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia funkcjonalności i właściwości towaru.
Prywatność
Strony umowy ustaliły, że kupujący, jeżeli jest osobą fizyczną, zobowiązany jest podać w zamówieniu sprzedającemu swoje imię i nazwisko, adres stałego zamieszkania wraz z kodem pocztowym, numer telefonu i adres e-mail.
Strony umowy uzgodniły, że kupujący, jeśli jest osobą prawną, jest zobowiązany do podania sprzedającemu w zamówieniu swojej firmy, adresu siedziby wraz z kodem pocztowym, numeru ubezpieczenia społecznego, numeru telefonu i adresu e-mail.
Kupujący może w każdej chwili sprawdzić i zmienić podane dane osobowe.
Sprzedający niniejszym informuje kupującego, że zgodnie z ust. § 10 ust. 3 litery b) Ustawa nr. 122/2013 Kol. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw z późniejszymi zmianami (dalej jako „ZnOOÚ”), sprzedający jako operator będzie przetwarzał dane osobowe kupującego w procesie zawierania umowy kupna-sprzedaży bez jego zgody jako zainteresowanej osoby, ponieważ przetwarzanie danych osobowych kupującego będzie realizowane przez sprzedającego w stosunkach przed zawarciem umowy z kupującym, a przetwarzanie danych osobowych kupującego jest niezbędne do wykonania umowy kupna-sprzedaży, w której kupujący jest jednym z strony umowy.
Sprzedający zobowiązuje się do przetwarzania i usuwania danych osobowych kupującego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi Republiki Słowackiej.
Sprzedawca oświadcza, że zgodnie z ust § 6 ust. 2 litery c) ZnOOÚ będzie gromadzić dane osobowe wyłącznie w celu określonym w niniejszych warunkach handlowych i reklamacyjnych.
Sprzedawca oświadcza, że zgodnie z ust § 6 ust. 2 litery e) ZnOOÚ będzie pozyskiwać dane osobowe w celach innych niż określone w niniejszych warunkach handlowych i reklamacyjnych odrębnie oraz zapewni, że dane osobowe będą przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w sposób odpowiadający celowi, dla którego zostały zebrane oraz że nie będą połączone z danymi osobowymi, które zostały pozyskane w innych celach.
Kupujący udziela sprzedającemu zgody zgodnie z punktem 5 niniejszej reklamacji i warunków handlowych na określony czas, aż do zrealizowania celu przetwarzania danych osobowych kupującego. Po zakończeniu celu przetwarzania sprzedający niezwłocznie usuwa dane osobowe kupującego. Kupujący może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych pisemnie na adres inż. Viliam Maslo, Plavisko 22, 03401, Ružomberok. Zgoda wygasa po upływie 1 miesiąca od doręczenia Sprzedawcy odwołania zgody przez Kupującego.
Przed wysłaniem zamówienia kupujący zostanie poproszony o potwierdzenie poprzez zaznaczenie pola przed wysłaniem zamówienia, że sprzedawca poinformował go w wystarczający, zrozumiały i jednoznaczny sposób:
a) Twoje dane identyfikacyjne, o których mowa w art. 1. niniejszych warunków handlowych i reklamacyjnych,
b) dane identyfikacyjne podmiotu trzeciego, którym jest firma, która dostarczy kupującemu zamówiony towar w taki sposób, aby dane te zostały wskazane w akceptacji,
c) celu przetwarzania danych osobowych, jakim jest zawarcie umowy kupna-sprzedaży pomiędzy sprzedającym a kupującym,
d) że będzie przetwarzał dane osobowe kupującego w zakresie imienia i nazwiska, adresu stałego zamieszkania wraz z kodem pocztowym, numeru telefonu i adresu e-mail, jeżeli kupującym jest osoba fizyczna oraz w zakresie firmy, adres siedziby wraz z kodem pocztowym, numerem PESEL, numerem telefonu i adresem e-mail w przypadku nabywcy będącego osobą prawną,
e) że kupujący jest zobowiązany do podania żądanych danych osobowych,
Sprzedawca oświadcza, że będzie przetwarzał dane osobowe zgodnie z dobrymi obyczajami i będzie działał w sposób niesprzeczny z ZnOOÚ lub innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nie będzie ich obchodził. Sprzedawca oświadcza, że zgoda osoby, której dane dotyczą, nie będzie wymuszona ani uwarunkowana groźbą odrzucenia stosunku umownego, usługi, towaru lub zobowiązania nałożonego na sprzedawcę.
Kupujący ma prawo żądać od sprzedającego na podstawie pisemnego żądania
a) potwierdzenie, czy przetwarzane są dane osobowe dotyczące jego osoby,
b) cel przetwarzania danych osobowych,
c) w ogólnie zrozumiałej formie informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych w systemie informatycznym i jego statusie w zakresie:
d) dane identyfikacyjne sprzedawcy i przedstawiciela sprzedawcy, jeżeli został ustanowiony,
e) dane identyfikacyjne pośrednika; nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca nie postępuje zgodnie z § 8 ZnOOÚ przy pozyskiwaniu danych osobowych,
f) w ogólnie zrozumiałej formie dokładnej informacji o źródle, z którego pozyskał swoje dane osobowe do przetwarzania,
g) w ogólnie zrozumiałej formie kopii swoich danych osobowych, które są przedmiotem przetwarzania,
h) dodatkowych informacji, które przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności i warunków przetwarzania danych osobowych są niezbędne kupującemu do zabezpieczenia jego praw i interesów chronionych prawem, w szczególności
i) pouczenie o dobrowolności lub obowiązku podania żądanych danych osobowych; jeżeli sprzedawca uzyska dane osobowe kupującego na podstawie zgody kupującego zgodnie z § 11 ZnOOÚ, powiadomi go również o okresie ważności zgody, a jeśli obowiązek udostępnienia danych osobowych przez kupującego wynika z bezpośrednio wykonalnego prawnie wiążącego aktu Unii Europejskiej, umowy międzynarodowej, którą Republika Słowacka jest związana, lub ustawy, sprzedający informuje kupującego o podstawie prawnej, która nakłada na niego ten obowiązek oraz informuje go o konsekwencjach odmowy podania danych osobowych,
j) informacje o osobach trzecich, jeżeli zakłada się lub jest oczywiste, że dane osobowe zostaną im przekazane,
k) zakres odbiorców, jeżeli zakłada się lub jest oczywiste, że dane osobowe zostaną im udostępnione,
l) formę publikacji, jeżeli dane osobowe mają zostać opublikowane,
m) państwa trzecie, jeżeli zakłada się lub jest oczywiste, że dane osobowe będą przekazywane do tych państw,
n) sprostowania jego nieprawidłowych, niekompletnych lub nieaktualnych danych osobowych, które są przedmiotem przetwarzania,
o) usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli cel ich przetwarzania został spełniony; jeżeli przedmiotem przetwarzania są dokumenty urzędowe zawierające dane osobowe, może żądać ich zwrotu,
p) likwidacji jego danych osobowych, które są przedmiotem przetwarzania, jeżeli doszło do naruszenia ZnOOÚ lub innych obowiązujących przepisów Republiki Słowackiej.
Na podstawie nieodpłatnego pisemnego wniosku kupujący ma prawo sprzeciwić się sprzedającemu:
a) przetwarzania jego danych osobowych, co do których przypuszcza, że są lub będą przetwarzane w celach marketingu bezpośredniego bez jego zgody oraz żądania ich likwidacji,
b) wykorzystania danych osobowych, o których mowa w § 10 ust. 3 litery d) w celu marketingu bezpośredniego w komunikacji pocztowej, lub
c) podania danych osobowych, o których mowa w § 10 ust. 3 litery d) w celach marketingu bezpośredniego.
Na podstawie dobrowolnego pisemnego wniosku kupujący ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych przez sprzedającego w przypadkach określonych w § 10 ust. 3 litery a), e), f) lub g) ZnOOÚ poprzez podanie uzasadnionych powodów lub przedstawienie dowodów niedozwolonej ingerencji w jej chronione prawem prawa i interesy, które w konkretnym przypadku zostały naruszone lub mogą zostać naruszone przez takie przetwarzanie danych osobowych; jeżeli nie sprzeciwiają się temu względy prawne i zostanie udowodnione, że sprzeciw kupującego jest uzasadniony, sprzedający jest zobowiązany do zablokowania i usunięcia danych osobowych, wobec których przetwarzania kupujący wniósł sprzeciw, bez zbędnej zwłoki, gdy tylko okoliczności umożliwić.
Kupujący, na pisemny wniosek lub osobiście, jeżeli sprawa nie może być opóźniona, ma prawo w każdej chwili sprzeciwić się sprzedającemu i nie podporządkować się decyzji sprzedającego, która miałaby skutki prawne lub w istotny sposób dla niego, jeżeli taka decyzja jest wydawana wyłącznie na podstawie zautomatyzowanego przetwarzania jego danych osobowych. Kupujący ma prawo zwrócić się do Sprzedawcy o ponowne rozpatrzenie wydanej decyzji w sposób inny niż zautomatyzowana forma przetwarzania, przy czym Sprzedający ma obowiązek zastosować się do żądania Kupującego, tak aby decydującą rolę w rozpatrzeniu decyzji miała grany przez osobę upoważnioną; sprzedawca informuje kupującego o sposobie badania i wyniku ustalenia. Kupujący nie ma tego prawa tylko wtedy, gdy jest to określone przez specjalne prawo, w którym uregulowane są środki ochrony uzasadnionych interesów kupującego, lub jeśli w ramach stosunków przedumownych lub w trakcie istnienia stosunków umownych sprzedający wydał decyzję, w której zastosował się do żądania kupującego, albo gdy sprzedawca na podstawie zawartej umowy podjął inne rozsądne środki ochrony uzasadnionych interesów kupującego.
Jeżeli kupujący dochodzi swojego prawa na piśmie, az treści jego żądania wynika, że dochodzi on swojego prawa, żądanie uważa się za złożone zgodnie z niniejszym prawem; Kupujący doręczy wniosek złożony e-mailem lub faksem na piśmie na adres: BEZŽILETKY, s.r.o., Ing. Viliam Maslo, Plavisko 2212/22, 03401, Ružomberok, nie później niż trzy dni od daty wysłania.
Jeśli kupujący podejrzewa, że jego dane osobowe są przetwarzane bez upoważnienia, może to zgłosić do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeżeli Kupujący nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych, jego praw może wykonywać przedstawiciel ustawowy.
Sprzedający jest zobowiązany do rozpatrzenia prośby kupującego na piśmie zgodnie z niniejszym artykułem. niniejszych warunków handlowych i reklamacyjnych, lub spełnić wymagania kupującego zgodnie z ZnOOÚ i poinformować go na piśmie nie później niż 30 dni po otrzymaniu wniosku lub żądania.
Ograniczenie praw kupującego zgodnie z § 28 ust. 2 ZnOOÚ, sprzedawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie osobę, której dane dotyczą oraz Urząd Ochrony Danych Osobowych.
Sprzedający informuje tego kupującego, że zgodnie z ust. § 15 ust. 1 litera e) pkt 3 i pkt 4 ZnOOÚ przy przetwarzaniu danych osobowych kupującego zakłada się, że dane osobowe kupującego zostaną przekazane i udostępnione odpowiednio następującym podmiotom trzecim. krąg beneficjentów:
Nazwa firmy:
Poczta z R. o.,
Plac Mucho 3624/8
851 01 Bratysława
ID: 48136999
wpisana do rejestru handlowego Sądu Rejonowego Bratysława I, dział: Sro, numer wpisu: 105158/B
- Slovenská posta, a. z.
Partizanska cesta 9
975 99 Bańska Bystrzyca 1
ID: 36631124
Systemy informacyjne e-commerce sprzedającego są zarejestrowane zgodnie z ustawą nr 122/2013 Kol. o ochronie danych osobowych.
Organ nadzorczy
Nadzór nad przestrzeganiem obowiązków Sprzedawcy wobec Konsumenta sprawuje Słowacka Inspekcja Handlowa, a konkretnie zakład pracy:
Inspektorat SOI dla Kraju Żylińskiego
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Departament Nadzoru
tel. NIE. 041/7632 130
041/7632 139
nr faksu 041/7632 139
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
Postanowienia końcowe
Niniejsze warunki obowiązują w formie podanej na stronie internetowej www.buttcommando.com w dniu wysłania zamówienia do kupującego, który akceptuje je bez zastrzeżeń, co również potwierdza poprzez aktywne kliknięcie podczas potwierdzania zamówienia.
Operator zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany lub uzupełnienia regulaminu. Do zamówień zawartych stosuje się jednak treść obowiązującą w chwili realizacji zamówienia.
Niniejsze warunki wchodzą w życie 4 września 2019 r.
W przypadku jakichkolwiek niejasności związanych z niniejszymi warunkami, możesz skontaktować się z nami pod adresem info@bezzyletki.pl.